dietprojektet.blogg.se

Sex månader - sex dieter - en vegetarian.

Another setback...

Publicerad 2013-10-11 16:20:23 i Allmänt,

Klarade inte 72 timmar utan cigg. Första två dagarna gick hur bra som helst, sen igår så, ja... Jag köpte ett paket, tyvärr. Är fortfarande lite trött och seg, men bättre än häromdagen. I onsdags kände jag att jag var så trött i huvudet att jag inte alls hängde med på jobbet. Igår gick det mycket bättre, men det kan förvisso ha att göra med att jag drack två stora glas kaffe... Ikväll blir det jobb igen (såklart), blir nog lite quornfiléer och en massa grönsaker ikväll.
 Imorgon ska jag ge mig på blomkålsris tror jag, har ett svagt minne av att jag tyckte om blomkål när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela