dietprojektet.blogg.se

Sex månader - sex dieter - en vegetarian.

Dag ett

Publicerad 2013-10-02 15:25:29 i Allmänt,

Kan ju först och främst meddela att jag definitivt inte är någon höstmänniska, är bara trött, seg och hängig hela tiden. Det har nog mycket att göra med att jag inte gör något om dagarna, jobbar fyra nätter i veckan och sen är det bara... Blaha, liksom. Ja, jag är jävligt trött på det, men det är priset man får betala när man hoppar av gymnasiet och inte tar tag i att fixa slutbetyg direkt.
Hur som helst, jo men det går väl bra med LCHF. Det är ju dock bara två dagar in i leken än så länge, but still. Igår började jag dagen med kvarg, vanilj, mango och cocoanibs, och gjorde stroganoff på sojakorv och rysk yoghurt. Att man ska kunna laga mat på rysk yoghurt kändes mer som ett skämt än något annat, fasen så surt och vidrigt det var! Får gå tillbaka till att använda grädde igen. Såg inte så gott ut heller faktiskt...
 
 
Jag har inte mätt allting än, men midjemåttet ligger på 70strecket mest hela tiden, får hoppas det rör sig lite neråt framöver, vikten ligger mellan 64 och 65. Har ingen våg själv, men senast ( för två veckor sen) jag vägde mig låg det på 64,3. Tänkte försöka ta lite förebilder, fixar det tills imorgon (och mina mått). Det är magen jag vill få bort, dags att ta tag i det där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela