dietprojektet.blogg.se

Sex månader - sex dieter - en vegetarian.

Dag tre

Publicerad 2013-10-04 04:36:20 i LCHF,

Tillbaka från jobbet sen en stund tillbaka. Slängde just i mig en portion av Pauluns äpple- och kanelgröt. Tycker fortfarande att den är torr och saknar mycket äppelsmak, men den är så smidig att göra så det blundar jag för! 
 Innan jobbet blev det en sån där sallad man plockar ihop själv på Willys, Coop etc. Svettig sallad, gammal gurka och diverse andra trötta grönsaker fick ackompanjeras med avokado och valnötsolja när jag kom hem, men det var ändå långt ifrån värt pengarna.
 
 Så imorgon (ert idag...) ska jag banne mig ställa mig och laga mat, oavsett hur stressigt det är!
 
För övrigt så är jag sugen på i princip allt som innehåller en massa tråkiga kolhydrater just nu, hela jobbpasset satt jag och suktade efter princesstårta, tortyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela