dietprojektet.blogg.se

Sex månader - sex dieter - en vegetarian.

Frukost on the go?

Publicerad 2013-10-05 15:41:52 i LCHF,

God "morgon"! Okej, jag har varit vaken i tre timmar men ändå. Sitter här efter att precis satt i mig en sen brunch (omelett med Hälsans Köks á la bacon, persilja och smaklös röd paprika), lyssnar på One Direction (fråga inte...) och letar efter lite inspiration när det gäller frukost jag kan käka på bussen imorgon bitti. Åker ju som sagt till Stockholm för Chokladfestivalen, och tänkte äta på bussen upp, men vad? Förr hade jag slängt ihop en fralla typ men det är ju liksom inte ett alternativ längre. Tips mottages tacksamt!
 
Jag gjorde bort mig igår, åt lite potatis. Det var inte alls bra, jag mådde illa flera timmar efteråt och blev jättehungrig medans jag fortfarande jobbade. Så när jag kom hem ställde jag mig och gjorde äggröra på fyra (!) ägg, sen kändes det mycket bättre. Nu ska jag iallafall spåna vidare i mitt frukostdilemma, och kolla på Kostdoktorns ´Matrevolutionen - Ät dig frisk med riktig mat´, sen blir det en liten promenad!
 
 Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela