dietprojektet.blogg.se

Sex månader - sex dieter - en vegetarian.

Vadan detta?

Publicerad 2013-09-07 17:26:49 i Allmänt,

Så, vad innebär det här dietprojektet? Jo, från och med den första oktober kommer jag, under sex månader, testa sex olika dieter. Här kommer jag skriva ner alla förändringar jag känner och ser; vikt, mina mått och hur jag mår i övrigt i och med varje diet. Självklart kommer jag hålla matdagbok också. I början av varje diet kommer jag skriva ner mina tankar om den kommande dieten, vad jag förväntar mig och hur jag tror det kommer gå. I slutet av varje diet kommer jag även skriva ner hur mycket jag tappat procentuellt (både mått och vikt), och skriva om hur jag uppfattat allt, vad som funkar bra/mindre bra och så vidare.
 
 Gällande det här med träning, ja, nu tränar jag inte alls. Någonsin, mer än promenaderna hem från jobbet om nätterna. Jag skulle vilja börja, men vill inte att det ska påverka resultaten från dieterna. Istället ska jag hålla mig till promenader (hoppas dock på att trappa upp det till jogg och löpning), och hålla samma distanser/tider genom hela projektet.
 
Imorgon återkommer jag om hur jag kom att tänka på det här, vad som fick mig att ge mig på det, ha en bra lördag så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela